Error message

  • Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters in drupal_get_feeds() (line 394 of /home2/termnet/public_html/includes/common.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in _menu_load_objects() (line 571 of /home2/termnet/public_html/includes/menu.inc).

Pilveteenus on Eestis kindel trend

 

Suured korporatsioonid pürgivad Eesti IT-sõbralikule turule ning kangutavad turgu käest Eesti kohalikel tegijatel. Pilveteenus on kindlalt kasvav trend!  Siiski leidub täna vähemalt üks Eesti kapitalil põhinev ettevõte, mis suudab oma klientidele garanteerida kõrge töökindluse (SLA 99,98 %) ning turvalisuse.

pilveteenus

SLA ehk Service Level Agreement on termin, millega mõõdetakse teenuse töökindluse kvaliteeti. Kui enamus teenusepakkujaid Eesti turul suudavad garanteerida ligi 99%-se töökindluse, siis suurkorporatsioonide võidujooksu kiuste on Termnetil olemas kõrgem, 99,98% kompetents. Termnet on selle nimel palju vaeva näinud – kõrgtehnoloogilistesse lahendustesse on investeeritud suuri summasid. Firma tegeleb uuendamise ja arendustööga pidevalt, sest tehnoloogia areneb ning nõudmised teenuse kvaliteedile kasvavad kogu aeg. Termnet tahab ka tulevikus oma klientidele pakkuda tipptasemel teenust.

Näiteks kasutavad Termneti infrale sarnast riistvara ka pangad. Teadaolevalt on pankadel väga ranged eeskirjad IT-süsteemide infrastruktuurile, seega kannab Termneti kvaliteet edasi kõrget väärtust ning pakutav serveriteenus on enesestmõistetavalt parim pilveteenuse valdkonnas.

Termneti klientidel on kõrgendatud nõudmised turvalisuse ja andmekaitse osas. Meie kliendibaasi kuuluvad näiteks Eesti suurimad e-poed, kes ei saa lubada IT-süsteemide tõrkeid ega andmete leket. Reeglina kiputakse arvama, et lihtne veebipood võib toetuda lihtsale infrastruktuurile ning selle eest ei peaks palju maksma. Täpselt nii see ongi. Aga kui tegemist on suurema ja asjalikuma veebipoega, kus toimub reaalne liiklus iga päev (ükskõik millisel ajahetkel), ei saa võimalikele tõrgetele ruumi jätta. Iga klient, kes saab negatiivse kogemuse (404, page not found, server ei vasta, ülekoormus vms), võib juba järgmisel minutil sooritada sama ostu konkurendi lehel. Teine teemakohane näide on kui veebipood kavandab suurema kampaania läbiviimist. Selle tulemusel tekib korraga väga palju liiklust ning lihtsamad süsteemid jooksevad lihtsalt umbe. Termnetil on oskusteave ja kogemus, kuidas sellistes olukordades potentsiaalsed probleemid juba eos kõrvaldada.

Teine kindel sihtgrupp, kes Termneti teenust kasutavad, on kahes või kolmes vahetuses töötavad tootmisüksused. Ka nemad ei saa lubada tõrkeid IT-süsteemide töös, sest see tähendaks tootmisliini ja muude IT-st sõltuvate üksuste reaalset tööseisakut ning selle tõttu ka jooksevkahjumit.  

Eesti ettevõtetel, kes kasutavad täna pilveteenust või planeerivad sinna lähitulevikus integreeruda, soovitatakse nii juriidilise õigusruumi kui ka asukoha poolest kindlasti valida alaline partner Eestis. Asukohast sõltub andmeside kiirus. On väga oluline, et server, millel kliendi töö toimub, asub Eesti territooriumil. Miks? Näiteks kui ostetakse pilveteenust  firmalt, mis ei asu Eestis ning mingil põhjusel (näiteks poliitilised) välised internetiühendused katkevad, seiskub Eesti ettevõtte töö – meilid ei liigu, kõik andmed on kättesaamatud jne. Erinevalt Eesti alalistest konkurentidest pakub Termnet iseendale internetiteenust, mis tähendab sel alal sõltumatust teistest osapooltest.

Ilmselt oleme kõik mingil määral kokku puutunud ka helpdesk´i kliendiabi lahendustega, mis üldiselt töötavad vaid äripäevadel tööajal ning kus kliendi kiireloomulise probleemi lahendamine ei ole  prioriteet. Vastupidiselt eeltoodud olukorrale kehtib Termnetis kuldne reegel – kliendi probleem on absoluutne prioriteet, sest see on pakutava teenuse oluline põhimõte. Termneti kliendil on alati otseühendus administraatoriga, kes probleemi operatiivselt lahendab.

Loe lähemalt Termneti pilveteenusest www.termnet.ee/virtuaalserver või meie pilveteenuste lehelt www.pilveteenus.ee
 

Nii nõudliku kliendiga, kui Kpkoda seda on, on Termnet väga hästi hakkama saanud. Meie jaoks on väga oluline, et server töötaks laitmatult ja oleks äärmiselt töökindel. 

Jaan Lõõnik, Kohtutäiturite ja Pankrotihaldurite Koda - www.kpkoda.ee

 

Termnet hoolitseb meie IT-süsteemide katkematu töökindluse eest, mis on meie jaoks tõeliselt oluline valdkond!

Ahto Pärl, Vaba Maa AS - www.vabamaa.ee

 

Usaldusväärne partner, oma valdkonna parim tegija. Termnet mõistab meie vajadusi.

Madis Laansalu, Nordnet - www.nordnet.ee

 

Ükskõik mis ei juhtu, reageerivad nad alati kiirelt ja professionaalselt.

Ain Laansalu, LM Keskus - www.lmkeskus.ee

 

Termnet Eesti on ainus Eesti kapitalil põhinev ettevõte, kellel on võimekus konkureerida välismaiste korporatsioonidega ning garanteerida klientidele kõrge töökindlus ning turvalisus.

Taavi Viilukas, Termnet Eesti - www.termnet.ee

16. jaanuar 2015
Teemal Pilveteenus on Eestis kindel trend